15oC Pogoda
Przejdź do treści Idź do góry

Zasady bezpieczeństwa i higieny

Prosimy o zapoznanie się z zasadami bezpieczeństwa.

Previous page

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY

W TALARIA RESORT & SPA

Drodzy Goście,

Cieszymy się, że możemy Was ponownie przyjąć w naszych progach. Na początek będziemy świadczyć usługi z pewnymi ograniczeniami, jednak dołożymy wszelkich starań, aby Wasz pobyt był wyjątkowy i przede wszystkim bezpieczny.

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami.

Serdecznie witamy!

Zespół Talaria Resort & SPA

 

Bezpieczeństwo:

  1. Talaria Resort & SPA zlokalizowana jest na uboczu, z dala od wielkich skupisk ludzi i miast. Posiadamy 20 ha parku, niedostępnego dla osób postronnych, jedynie dla Gości, pracowników i dostawców. Obiekt i teren są na tyle duże, że nawet przy pełnym obłożeniu można znaleźć miejsce dla siebie, bez konieczności przebywania w dużym skupisku osób.
  2. Goście, pracownicy i dostawcy poddawani są kontroli temperatury termometrem zbliżeniowym i mają obowiązek umyć/ zdezynfekować ręce przed wejściem do obiektu.
  3. Goście i pracownicy wchodzą i wychodzą oddzielnymi wejściami.
  4. W łazienkach znajduje się mydło antybakteryjne i instrukcja mycia rąk, a w miejscach ogólnodostępnych żel antybakteryjny.
  5. Zachęcamy do utrzymywania bezpiecznych odległości w miejscach ogólnodostępnych oraz do noszenia maseczek.
  6. Prosimy Gości o otworzenie okien przy wyjściu z pokoju.
  7. Personel przeszkolony jest z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia.
  1. W recepcji można zakupić maskę jednorazową. Prosimy o poruszanie się w maskach po terenie obiektu.
  2. Proponujemy wykonanie testu Koronawirus SARS-CoV-2 – test przesiewowy przeciwciał w klasie  IgG i IgM w cenie 100 zł.
  3. Klucze do pokoi są dezynfekowane po każdym użyciu.
  4. Przeprowadzamy regularną dezynfekcję powierzchni ogólnodostępnych, a pokoje są dokładnie sprzątane, ozonowane i wietrzone po każdym pobycie. Zalecamy częste wietrzenie pokoju. Pościel prana jest przez profesjonalną firmę zewnętrzną.
  5. Sprzątanie podczas pobytu będzie realizowane na wyraźne życzenie Gościa, poprzez umieszczenie na drzwiach zawieszki znajdującej się w pokoju.
  6. Zgodnie z rozporządzeniem, niedostępne są suszarki w łazienkach. Gości bardzo prosimy o zabranie swojej.

Recepcja:

  1. Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość. Gość i recepcjonista oddzieleni są szybą ochronną.
  2. Prosimy o zachowywanie bezpiecznej odległości od innych osób co 2 metry.
  3. Recepcjonistka obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i  maskach, a ladę recepcyjną dezynfekujemy po każdym Gościu.
  4. Przy stanowisku recepcyjnym znajduje się płyn do dezynfekcji rąk – prosimy o użycie go przed rozpoczęciem wypełniania karty rejestracyjnej. Zalecane jest posiadanie własnego długopisu.
  5. Zachęcamy do dokonywania płatności bezgotówkowych. Pinpady w naszych terminalach są ofoliowane i dezynfekowane po każdym użyciu.
  6. Każdego Gościa prosimy o podanie dodatkowych informacji w ankiecie lokacyjnej, a także na temat śniadania i stanu zdrowia.
  7. W przypadku, gdy Gość posiada objawy choroby, zastrzegamy sobie możliwość nie zameldowania w pokoju, bez zwrotu zadatku.

Restauracja i bar:

  1. Śniadanie podajemy w restauracji w formie gotowego zestawu, który Goście wybierają poprzez zaznaczenie pozycji z listy. Istnieje możliwość odbioru na wynos zestawu w restauracji lub zamówienia usługi room service za dodatkową opłatą (25 zł).
  1. Nasza restauracja posiada ofertę dań obiadowych i kolacyjnych, które można spożyć na miejscu czy na tarasie, odebrać na wynos lub zamówić do pokoju za dodatkową opłatą w wysokości 25 zł.
  2. Napoje z baru dostarczymy do stolika w restauracji, na taras, wydamy na wynos lub możemy dostarczyć do pokoju za dodatkową opłatą w wysokości 25 zł.

 

Strefa SPA:

  1. Wykonujemy zabiegi na twarz, peelingi ciała oraz ceremonie i rytuały zabiegowe.
  2. Prosimy o zapisy w formie elektronicznej na adres spa@talaria.pl
  3. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu w przypadku zauważenia wyraźnych objawów choroby.

 

WYKONUJEMY DZIAŁANIA ZAPEWNIAJĄCE BEZPIECZEŃTWO I HIGIENĘ  GOŚCI I PRACOWNIKÓW ZGODNIE Z ZALECENIAMI MINISTERSTWA ROZWOJU I GIS.

Newsletter

This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close